Monday, January 13, 2014

کیم روکو زنی که شوهر نظامی اش جان روکو در سال خودکشی کرد معتقد است بیشترین احتمال خودکشی در می


خودکشی در میان پرسونل نظامی امریکایی در سال به مورد رسید که رقمی بسیار بالاتر از کشته شدگان نیروهای امریکایی در افغانستان است. برخی کارشناسان هشدار میدهند که این رقم در سال جاری میلادی افزایش خواهد یافت.
خودکشی در میان پرسونل نظامی امریکایی در سال به مورد رسید که رقمی بسیار بالاتر از کشته شدگان نیروهای امریکایی در افغانستان است. برخی کارشناسان هشدار میدهند که این رقم در سال جاری میلادی افزایش chlamydia symptoms خواهد یافت.
پنتاگون وزارت دفاع امریکا تلاش کرده تا با این معضل مقابله chlamydia symptoms کند پدیده ای که لئون پانیتا chlamydia symptoms وزیر دفاع و برخی دیگر از مقامات امریکایی آن را مشکلی فراگیر خوانده اند. گفته می شود معضل خودکشی در میان سربازان امریکایی بازتاب دهنده فشارهای روحی شدیدیست که آنها در طول یک دهه گذشته در جنگهای افغانستان و عراق متحمل شده اند و آنچه این فشار عصبی را تشدید کرده نگرانی آنها از کوچکتر شدن حجم ارتش و احتمال از دست دادن شغلشان است.
ارقامی که از پنتاگون به دست خبرگزاری آسوشیتدپرس رسیده نشان میدهد که مورد خودکشی در سال گذشته در میان سربازان برحال امریکایی وجود داشته است. این رقم نه تنها نسبت به آمار این نوع خودکشی در سال که مورد بود افزایش داشته بلکه از رقم پیش بینی شده پنتاگون از موارد خودکشی سربازان در سال یعنی نفر هم بیشتر است.
آمار خودکشی سال در میان پرسونل نظامی امریکا بالاترین رقم از سال است که پنتاگون به جمع آوری آمار دقیق این پدیده آغاز کرد. براساس آمار آسوشیتدپرس تعداد سربازان امریکایی که در سال جان خود را در افغانستان از دست داده سرباز بوده است.
آمار خودکشی نظامیان امریکایی در سال شروع به افزایش کرد و در سال به رقم مورد رسید که خود یک رکورد به حساب می آمد. در دوسال بعد از آن این آمار کاهش یافت و افزایش chlamydia symptoms ناگهانی آن در سال با توجه به اینکه نیروهای امریکایی از عراق خارج شدند و برنامه خروج آنها از افغانستان هم روی دست است بسیاری را متعجب کرده است.
کیم روکو زنی که شوهر نظامی اش جان روکو در سال خودکشی کرد معتقد است بیشترین احتمال خودکشی در میان سربازان زمانی ست که از مناطق خطرناک خارج می شوند. خانم روکو می گوید: “این زمانی ست که سربازان به خانه های خود بازمی گردند و تلاش می کنند خود را با شرایط متفاوتی وفق دهد و هدفی برای زندگی خود پیدا کنند.”
بنا به آمار خودکشی در میان ارتش امریکا با مورد بسیار بیشتر از دیگر نیروهای نظامی این کشور شایع است. با اینحال آمار خودکشی در میان تفنگداران نیروی دریایی با مورد بالاترین افزایش را از نظر درصد داشته است. نیروی هوایی امریکا مورد خودکشی را به خود دیده که درصد بیشتر از سال گذشته بود و نیروی دریایی مورد که درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
جلوگیری chlamydia symptoms از خودکشی chlamydia symptoms یکی از اولویت اصلی پنتاگون بوده است. دیوید رود یک پژوهشگر نظامی و رئیس کالج علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه یوتا میگوید خودکشی در میان دو دسته از سربازان بیشتر رایج است یکی در میان سربازان پیشکسوت جنگ عراق و افغانستان که از افسردگی و استرس ناشی از تراما رنج می برند و دیگری در میان کسانی که به جنگ نرفته اند اما با مسائلی در روابط خانوادگی بی پولی و و مشکلات مشابه روبرو هستند.
با این همه مقامات پنتاگون وزارت دفاع ایالات متحده میگویند با وجود افزایش نرخ خودکشی در میان نظامیان هنوز هم این آمار نسبت به رقم خودکشی در میان غیرنظامیان کمتر است. بنا به آمار نرخ خودکشی در میان مردان تا ساله از جمعیت غیرنظامی نفر در هر هزار نفر در سال بوده است. بنا به آمار سال همین رقم در میان نظامیان . نفر در هر هزار نفر بوده است.
پنتاگون هر ساله مطالعه دقیقی را در مورد شرایط و وضعیت هر یک از موارد خودکشی انجام میدهد. مطالعات مربوط به سال از جمله نشان میدهد که بیشتر کسانی که دست به خودکشی زدند مردان سفیدپوست زیر سن سال با تحصیلاتی کمتر از یک سال کالج بوده اند.
تحلیل مورد خودکشی سال نظامیان همچنین نشان داده که نرخ خودکشی در میان سربازانی که از همسران خود طلاق گرفته اند درصد بالاتر از کسانی ست که متاهل هستند. این مطالعه می گوید درصد خودکشی ها با اسلحه گرم صورت گرفته و در بیشتر موارد اسلحه شخصی بوده و نه اسلحه مربوط به ارتش.
مطالعه سال همچنین دریافته که درصد از پرسونل نظامی امریکایی chlamydia symptoms که قصد خودکشی کرده اند سابقه مشکلات رفتاری داشته اند و درصد از کسانی که جان خود را گرفته اند نیز به مشکلات رفتاری و روانی دچار بوده اند.
اگر این مطلب را پسندیده اید آن را با دوستانتان روی فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید. برای اینکار از جعبه ابزار شبکه های اجتماعی (سمت چپ متن ) استفاده کنید. به اشتراک گذاری مطالب افغانستان مونیتور راه خوبی برای حمایت از ادامه کار ماست.
تبصره حقیر از فاش کردن شاه همدستی امریکه را با ملک ببری خان
جدی , · بدون دیدگاه chlamydia symptoms
Back to top ↑ chlamydia symptoms

No comments:

Post a Comment