Saturday, January 11, 2014

یکی از دلایل افسردگی و تمایلات خودکشی این است که مواد دارویی نمی توانند به راحتی خود را به مغز برسان


از همه جا تلویزیون دوربین خودرو شبکه اجتماعی سبک زندگی سازه رویدادها کنسول بازی بازی نظامی کسب و کار گوگل موبایل اپلیکیشن بررسی ها کامپیوتر ایبوک ریدر تبلت سیستم عامل روبات ها امنیت گجت لوازم جانبی سخت افزار پزشکی علم بلایای طبیعی تکنولوژی جدید زمین طبیعت هوا فضا شایعات
علمولوژی : ارتش آمریکا مبلغ میلیون دلار به دانشگاه ایندیانا برای ساخت یک ماده ضد افسردگی cystic fibrosis که می توان از طریق اسپری های استنشاقی و تو دماغی مورد استفاده قرار گیرد پرداخت نمود. این مبلغ پول می تواند کمک شایانی به تسریع در ساخت یک وسیله قابل حمل و سریع الاستفاده cystic fibrosis کند. این اسپری می تواند از بروز مشکلات جدی روحی و ذهنی جاوگیری کند.
یکی از دلایل افسردگی و تمایلات خودکشی این است که مواد دارویی نمی توانند به راحتی خود را به مغز برسانند. مغز انسان توسط یک مانع خونی مغزی مورد محافظت قرار گرفته که از ورود مواد بیرونی به داخل مغز جلوگیری می کند. این خاصیت بسیار خوب و کاربردی است اما از ورود داروها هم به داخل مغز جلوگیری می کنند.
این اسپری تو دماغی از طریق فرستادن نانوذرات دارویی با نام تیروتروپین هورمون آزاد یا TRH به بدن و مانع خونی مغزی کار می کند. با این روش دارو می تواند به مغز رسیده و حل شود. دانشمندان ثابت کرده اند که TRH می تواند از خودکشی افسردگی و اختلال دو قطبی جلوگیری کند. اگر محققان و دانشمندان دانشگاه ایندیانا در این پروژه موفق باشند بسیاری از بیماری های روحی قابل درمان خواهند بود.
متاسفانه بیماری های روحی در ارتش و افراد نظامی بسیار فراگیر cystic fibrosis است. ارتش آمریکا اخیرا آماری منتشر کرده که در آن از میانگین خودکشی یک سرباز در هر روز خبر می دهد. این آمار افزایش درصدی را نسبت به سال گذشته در همین زمان را نشان می دهد.
عفونت های جهش یافته بیشتر از ایدز قربانی می گیرند
علمولوژی - همان طور که از نامش پیداست - تلفیقی از دو واژه "علم" و "تکنولوژی" است. رسالت ما در علمولوژی آگاه سازی و تغذیه ذهن های شیفته دانش و اطلاع رسانی به کاربران جهان پهناور تکنولوژی های امروزی است. با علمولوژی که همراه باشید از خبرهای تازه و دسته اول دنیای بی انتهای دانش و فناوری مطلع خواهید شد. علمولوژی جدیدترین اخبار و دانستنی ها را از معتبرترین و موثق ترین پایگاه های خبری جهان پیش روی شما قرار می دهد. ما برای بیشتر دانستن آمده ایم پس بیشتر بدانیم!
سلام دوستان. همانطور که می دانید مرورگر گوگل کروم یکی از بهترین مرورگر هایی است که کاربران زیادی دارد. در وب سایت علمولوژی سعی کرده ایم تا حد ممکن کاربران این مرورگر را راضی نگه داریم. به همین منظور امروز هم می خواهیم یک افزونه گوگل کرومی به شما کاربران کروم معرفی کنیم که بتوانید با آن هر از چند گاهی مرورگر خود را خانه تکانی کنید. با ما همراه باشید. گاهی اوقات متوجه می شویم که مرورگر ما به خوبی کار نمی کند یا اینکه سنگین شده است و دیگر از سرعت عالی آن خبری نیست! خب اگر کمی دقت کرده باشید متوجه می شوید که مدت زمان زیادی است که این مرورگر را نصب و به روز رسانی کرده اید و محتویات سرچ شده را روی هم در هیستوری جمع کرده اید. غافل از آثار زیانبار این کار برای حملات ویروسی و ... سرعت خود را هم کاهش داده ... توضیحات کامل این اصطلاح مشاهده همه اصطلاحات cystic fibrosis
معرفی برترین نرم افزارها برای گوشی های ویندوزفون! ( قسمت اول ) معرفی اپلیکیشن های اندرویدی فارسی هفته چهارم دیماه! اولین مرحله قرعه کشی آنتی ویروس های اورجینال کی برای کاربران علمولوژی! معرفی اپلیکیشن فارسی Fax.ir برای اندروید! معرفی نرم افزارهای اندرویدی فارسی علمولوژی در هفته سوم دیماه! راهنمای دانلود رسانه های آنلاین روی سیستم با Quick Media Codec! نقص امنیتی شبکه اجتماعی Snapchat و راهنمای حذف اکانت آن! معرفی سه اپلیکیشن اندرویدی فارسی پنج شنبه دی ماه! معرفی برترین و کاربردی ترین نرم افزارهای ویندوزی cystic fibrosis سال (قسمت اول ) آیا می خواهید بدانید چه کسانی شما را در فیسبوک Unfriend می کنند معرفی سه اپلیکیشن اندرویدی cystic fibrosis فارسی چهارشنبه دی ماه! بررسی تبلت معروف اپل با نام Apple iPad 4! معرفی سه اپلیکیشن اندرویدی فارسی سه شنبه دی ماه! معرفی جدیدترین وب سایت های ایرانی هفته سوم دیماه ! معرفی سه اپلیکیشن اندرویدی فارسی دوشنبه دی ماه! بلندترین برج مخابراتی جهان در توکیو افتتاح شد باریک ترین اسمارت فون دنیا در CES 2012 رشد میلیارد دلاری کاربرد NFC تا سال دسته بازی ریسینگ سونی موو Sony Move انگری بردز هیکی Heikki پرندگان خشمگین جدید معرفی تکنولوژی cystic fibrosis معرفی شده و برتر در IDF 2013! ارائه جدیدترین آپدیت برای فروشگاه مجازی آمازون تبلت آندرویدی دلاری “آکاش” cystic fibrosis ماشین های بدون راننده بزودی می آیند راهنمای دانلود رسانه های آنلاین روی سیستم با Quick Media Codec! iBam 2 یک اسپیکر بامبوی طبیعی برای اسمارت فون ها برچسب های NFC برای Galaxy S4 جورجی Georgie یک اپلیکیشن اندرویدی بدرد بخور برای افراد نابینا + عکس سامسونگ Ativ S اولین گوشی با سیستم عامل ویندوزفون (عکس) با MultCloud آشنا شوید! ( مدیریت درایوهای مجازی به طور یکجا) بهترین موبایل های دو سیم کارت کدام ها هستند عکس های درز کرده از آیفون سفید تا از موبایل هایی که هیچوقت نمی توانیم بخریم! Google Maps 7 با ظاهری متفاوت برای اندروید اچ تی سی وان ایکس بهتر است یا سامسونگ گالکسی اس هنگام مرگ چه اتفاقاتی می افتد می خواهید زیر بغلتان عرق نکند از miraDry استفاده کنید اچ دی ام ای – HDMI چیست تا از ماشین هایی که هیچوقت نمی توانیم بخریم! سونی در CES 2013 از ایکسپریا زی Xperia Z رونمایی cystic fibrosis کرد اسمارت فون چیست بیکارید چند کاری که می توانید cystic fibrosis در خانه انجام دهید و پول در بیاورید مقایسه ی بهترین گوشی های جهان سامسونگ گالکسی پاکت Samsung Galaxy Pocket آندروی

No comments:

Post a Comment